Sprawdź w otwartych zakładkach TU w jakim miejscu zatrzymały się wyliczenia i jeśli:
1) strony portali nie otworzyły się wcale to sprawdź czy masz połączenie z Internetem
2) strony zatrzymały się na logowaniu - sprawdź w konfiguracji KalkulatorM6 czy podałeś poprawne dane logowania i hasła do portali TU.
3) strony portali zatrzymały się na danych klienta lub pojazdu - sprawdź czy w oknie głównym KalkulatorM6 są podane poprawne dane. Błędne dane klienta uniemożliwiają przejście weryfikacji w UFG zaś błędne dane pojazdu dopasowanie go w słownikach używanych przez portale TU. Przy wyszukiwaniu pojazdu w słownikach TU szczególnie istotne są poprawne dane pojazdu jak moc, liczba drzwi, rodzaj paliwa, liczba miejsc, pojemność oraz oczywiście marka i model.
W takim przypadku w głównym oknie KalkulatorM6 najpewniej podano prawidłowe dane klienta/pojazdu dlatego wyliczenie składek w części portali mogło skutecznie przebiec do końca. Powody problemów w pozostałych TU należy zweryfikować w sposób:
1) W głównym oknie KalkulatorM6 przesuń suwak umieszczony pod logotypem TU w lewo celem spowolnienia procesu automatycznego wypełniania. Skuteczność automatycznego wypełniania zależy od kilku czynników jak np. szybkość Twojego komputera, przepustowość Twojego Internetu, sprawność funkcjonowania serwera TU, pory dnia (w godzinach pracy kiedy wyliczeń jest dużo serwer TU może pracować wolniej niż wieczorem kiedy mniej agentów loguje się do portali). Gdy automatyczne wypełnianie formularza jest zbyt szybkie wobec aktualnych możliwości komputera/serwera może zdarzyć się, że jakieś pole formularza nie zostanie wypełnione. Spowolnienie tempa wypełniania w takich przypadkach rozwiąże problem i umożliwi dokończenie wyliczania składki.
2) Sprawdź w zakładkach tych portali gdzie wyliczenie się nie powiodło na jakim polu nastąpiło zatrzymanie, jeśli na danych pojazdu to sróbuj ręcznie ustawić właściwe dane. Słowniki pojazdów używane przez TU są różne i może zdarzyć się, że jakiegoś pojazdu w słowniku nie ma lub wpisany jest w błędny sposób.
3) Strona portalu TU może być w konserwacji lub mieć problemy np. z łącznością z weryfikacją UFG co może spowodować zatrzymanie się automatycznego wypełniania w KalkulatorM6
4) Możliwe też, że strona portalu uległa zmianie, dodanie nowych pól lub zmiana ich kolejności zatrzyma automatyczne wypełnianie pól kalkulatora. Jeśli powyższe sugestie nie pomagają lub widać, że strona kalkulatora uległa zmianom skontaktuj się z nami abyśmy uaktualnili KalkulatorM6.
W głównym oknie KalkulatorM6 podajesz podstawowe dane pojazdu z pominięciem jego wersji (wersja pojazdu nie jest też zawarta w kodach Aztec z dowodów rejestracyjnych). Podczas wypełniania danych pojazdu w kalkulatorach TU program KalkulatorM6 wyszukuje z list kalkulatora pierwszy napotkany pojazd, w którym zgadza się marka, model, liczba drzwi, rodzaj paliwa, pojemność i moc. Wersja pojazdu zawsze wybierana jest pierwsza z listy słownika a te są różne w różnych TU zatem może zdarzyć się, że w ramach kalkulacji jednego pojazdu w kilku TU ustawią się różne wersje tego pojazdu - jeśli wersja pojazdu ustawi się niepoprawnie należy dokonać ręcznej korekty. Dane ustawionych w kalkulatorach TU pojazdów wyświetlane są pod wyliczonymi składkami w głównym oknie KalkulatorM6 tak aby móc w łatwy sposób ocenić ich poprawność. Poniżej przykład gdzie w większości TU ustawiła się wersja Ambiente a w dwóch wersja Trend i Titanium.
Zadzwoń do nas. Biuro czynne pn-pt 10.00-17.00 tel. 506089326. Obok pomocy telefonicznej nasz serwis możliwy jest także przez zdalny pulpit. Po godzinach pracy naszego biura prosimy o kontakt poprzez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.